Pojemnik na waciki z puszki Pringles DIY


Chcesz wiedzieć jak wykorzystać puszkę po chipsach? W bardzo prosty sposób- zrób z niej marmurowy pojemnik na płatki kosmetyczne!
 
Mmm Pringles moje ulubione słone przekąski, a raczej byłe ulubione. Po przejściu na zdrowszą dietę musiałam zapomnieć o ich istnieniu, jednak pozostały mi wspomnienia i … puszkiJ. Jest wiele możliwości ich wykorzystywania co daje nam duże pole do popisu, dlatego będzie to pierwszy i nie ostatni post z Pringles w roli głównej.

Potrzebne rzeczy:


Puszka po Pringles, ta jest odrobinę większa niż klasyczna

Nożyk do cięcia papieru

Cienkopis

Okleina meblowa. Śmiało możemy ją zamienić na papier samoprzylepny, chociaż dzięki jej strukturze bardziej nadaje się do ozdabiania przedmiotów, których przeznaczeniem jest stanie w łazience. Na dodatek kupiłam na allegro bardzo ładną z marmurkowym wzorem, więc szkoda mi jej nie użyć. 

Biała okleina. W tym przypadku matowa, ale zachęcam Was do eksperymentowania i dopasowywania kolorów do Waszych łazienek. Do szarego marmury polecam złoty, srebrny, jasny niebieski, granatowy i każdy inny,  który wizualnie wzbogaci pomieszczenie. 

Klej, najlepiej niezawodny Magic.

Wstążka do zakrycia linii przecięcia papierów. 

Opcjonalnie: samoprzylepne ozdoby np. diamenciki. Ja akurat poleciałam w prostotę, ale czasami warto zaszaleć. 

Linijka lub miara

Czas start!

Aha, jeszcze jedno- chociaż uwielbiam sos bbq, to nie za bardzo mam ochotę używać wacików z jego aromatem, więc puszkę dokładnie umyłam, osuszyłam i wywietrzyłam przed użyciem. 

Czas start! 




 Mierzymy średnicę puszki i z białej okleiny wycinamy fragment o takiej szerokości. W moim przypadku szerokość 13cm, wysokość 24cm. 




Dokładnie przyklejamy białą okleinę na górną część.





To samo robimy z marmurową okleiną Wycinamy fragment o tej samej szerokości z dopasowaną wysokością (u mnie 13cm x 25cm). 




Przyklejamy marmurową okleinę na dolną część puszki. Marmurowa okleina zachodzi na biała, dzięki czemu jest trochę wyższa. 




W miejscu łączenia się oklein, za pomocą kleju przyklejamy wstążkę.




Cienkopisem rysujemy trójkąt ( podstawa: 5cm, wysokość 4 cm), zostawiając ok 3 mm miejsca od spodu.




Nożykiem wycinamy narysowany trójkąt. W razie nierówności delikatnie poprawiamy. Pamiętajcie żeby nie przesadzić.




Teraz wystarczy już tylko napełnić pojemnik płatkami i możemy się cieszyć nowym elementem wystroju łazienki ;)


Dajcie znać czy podobał Wam się ten tutorial i jakie pojemniki wykonaliście.




***

 PS Jeśli masz ochotę na więcej, to w wolnej chwili zerknij na moją stronę na Facebooku, Instagram, lub Pinterest. Dzięki temu będziesz na bieżąco z nowymi postami oraz mnóstwem inspiracji, które zmotywują Cię do samodzielnego tworzenia.




KierunekDesign

1 komentarz:

  1. Witam, czy mogę prosić o link do aukcji z okleiną, której użyłas? Świetny pomysł, mam zamiar go zrealizować.

    OdpowiedzUsuń

Instagram